Urbanize

Zajęcia wzmacniające zwane Urbanize to doskonały sposób na wzmocnienie mięśni i spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Uczestnicy treningów tego rodzaju chwalą sobie fakt, że poszczególne ćwiczenia są mało skomplikowane, dlatego nie ma problemu z ich naśladowaniem. Metodyka pracy z ćwiczącymi w ramach zajęć Urbanize pozwala na swobodne podążanie za instruktorem, a on sam ma łatwość w prowadzeniu zajęć.

Na czym polega Urbanize?

Efektem ćwiczeń jest: zwiększone spalanie zbędnych kalorii, wzmocnienie ciała, ujędrnienie ciała.

Zajęcia przebiegają w swobodnej, przyjaznej atmosferze, są okazją do nawiązania nowych znajomości i spędzenia wolnego czasu na pożytecznej aktywności fizycznej. W ramach treningów wplecione zostały elementy zajęć ogólnorozwojowych, które przynoszą efekty kompleksowego treningu. Zajęcia te przeznaczone są dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć czy aktualną kondycję fizyczną.

W rzeczywistości treningi Urbanize stanowią połączenie hip-hopowych kroków, energetycznej muzyki oraz ruchów pochodzących z indyjskiej bhangry, czyli tradycyjnego męskiego tańca. Szukasz łatwych i przyjemnych zajęć, które przynoszą efekty? Zapraszamy na Urbanize!

Step & Stretch

Trening Step & Stretch to zajęcia wzmacniające, które stanowią połączenie choreografii na platformie oraz ćwiczeń rozciągających. Nasz klub fitness organizuje takie treningi dla osób o różnym stopniu zaawansowania ćwiczebnego, zarówno dla pań, jak i dla panów. Aktualna forma fizyczna czy wiek nie mają znaczenia. Dzięki regularnym treningom można: poprawić swoją kondycję fizyczną, szybciej stracić zbędną tkankę tłuszczową, ujędrniać ciało, uzyskać korzyści zdrowotne.

Na czym polega Step & Stretch?

Połączenie stepu i zajęć rozciągających pozwala na wzmocnienie układu krwionośnego osoby ćwiczącej, dotlenienie organizmu, poprawę metabolizmu i swojej wydolności tlenowej. Przy okazji ćwiczenia umożliwiają redukcję wagi oraz ujędrniają nasze ciało.

W trakcie zajęć skupiamy się na różnych partiach ciała – zarówno górnych, jak i dolnych. Kształtujemy w pożądany sposób naturalną siłę mięśni, przez co każdy kolejny trening podnosi wydolność organizmu. Dzięki regularnemu uczestnictwu w zajęciach będziesz się wolniej męczył i zaczniesz zauważać swoje wyrzeźbione mięśnie.

Step & Stretch łączy w sobie ćwiczenia aerobowe i wzmacniające. Zajęcia organizujemy w przyjaznej atmosferze, często przy muzyce, z wykorzystaniem przyrządów dodatkowo obciążających, które są dostępne w naszej siłowni w Warszawie i innych miastach. Wybierz najlepszy termin i ruszaj na zajęcia!

Tabata

Tabata to popularny program ćwiczeniowy, proponowany w naszym klubie fitness, zaliczany do grupy zajęć wzmacniających i przeznaczony dla każdego. Pod pojęciem „Tabata” należy rozumieć czterominutowy trening interwałowy metaboliczny pozwalający na zaangażowanie do pracy niemal wszystkich mięśni ciała. Możesz dzięki temu wydajnie pracować nad pożądaną masą mięśniową i muskulaturą, a przy tym zwiększyć tempo metabolizmu organizmu, w wyniku czego szybciej stracisz zbędną tkankę tłuszczową.

Na czym polega Tabata?

Ćwiczenia w ramach zajęć mają wysoką intensywność, dlatego trzeba być przygotowanym na stopniowe obciążanie własnego ciała. Celem treningu jest: poprawa wydolności anaerobowej (beztlenowej), poprawa wydolności aerobowej (tlenowej), zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu, redukcja zbędnej tkanki tłuszczowej.

Zapisując się na treningi Tabata do naszego klubu fitness i uczęszczając na nie 2–3 razy w tygodniu, szybko poprawisz formę i spalisz zbędne kalorie. Podejmij wyzwanie na zajęciach w Total Fitness!

Total Cross Beginners

Metoda treningowa znana pod nazwą „Total Cross Beginners” została stworzona przez amerykańskiego komandosa Randy’ego Hetricka. Z braku możliwości wykonywania tradycyjnych zajęć ruchowych przez żołnierzy przebywających w trudnych, ekstremalnych warunkach, m.in. w prowizorycznych bazach wojskowych, łodziach podwodnych czy okrętach, wymyślił on specjalne, mobilne urządzenie, które pomagałoby w utrzymaniu żołnierzy w dobrej formie. Urządzenie musiało być niewielkie, stosunkowo lekkie i dawać możliwość kompleksowego treningu całego ciała.

Na czym polega Total Cross Beginners?

Obecnie urządzenie to jest wykorzystywane w naszej siłowni podczas zajęć Total Cross Beginner. Trening trwa 50 minut i pozwala spalić nawet do 500 kcal za jednym razem. Aktywuje do pracy poszczególne grupy mięśni w całym ciele, pozwala na zwiększenie tempa spalania zbędnej tkanki tłuszczowej i ujędrnienie newralgicznych części ciała.

Można powiedzieć, że zajęcia wzmacniające Total Cross Beginners pozwalają na zbudowanie kondycji przez początkujących crossfitowców. Jeśli Twoja przygoda z crossfitem dopiero się zaczyna – zapraszamy na Total Fitness!

Total Body

Zajęcia wzmacniające Total Body w naszym klubie fitness obejmują trening ogólnorozwojowy składający się z różnych ćwiczeń. Dbamy o równomierny rozwój całego ciała. Zajęcia polecamy wszystkim, bez względu na płeć, wiek czy kondycję fizyczną. Nad tą ostatnią będziemy wspólnie pracować dla osiągnięcia maksimum pożądanych efektów.

Na czym polega Total Body?

Treningi Total Body składają się z kilku elementów: rozgrzewki trwającej co najmniej kilkanaście minut, części wzmacniającej mięśnie, stretchingu trwającego kilka minut.

Rozgrzewka pozwala przygotować się do właściwego treningu i wzmacniania mięśni, natomiast stretching normuje tętno i zamyka całe zajęcia.

Treningi mają na celu wzmocnić, ujędrnić i wysmuklić całe ciało. W części głównej, czyli wzmacniającej, nasi wykwalifikowani trenerzy dobierają takie ćwiczenia, które angażują do pracy wszystkie partie mięśniowe. Podczas wykonywania kolejnych ruchów poczujesz, jak się ruszają pod skórą. W treningach Total Body mogą być wykorzystywane stepy, ciężarki i inne przyrządy z naszej siłowni. Jeśli chcesz wzmocnić wszystkie partie mięśni, to ćwiczenia idealne dla Ciebie!

Trening obwodowy

Popularne zajęcia wzmacniające na naszej siłowni, m.in. w Warszawie, zwane treningiem obwodowym przeznaczone są dla wszystkich ćwiczących, w tym też osób początkujących. Jest skuteczną formą aktywności fizycznej, która dzięki swojej różnorodności nigdy się nie nudzi. W ramach treningu obwodowego nasi wykwalifikowani trenerzy zaproponują Ci wykonywanie serii ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Dzięki temu: wymodelujesz w pożądany sposób swoją sylwetkę, wzmocnisz wytrzymałość całego ciała, odchudzisz się.

Na czym polega trening obwodowy?

Wysiłek podczas treningu obwodowego rozkładany jest na wszystkie partie mięśni, co powoduje, że ciało nie jest przeciążone. Zajęcia trwają około 50 minut i uczestnicząc w nich, możesz spalić do 450 kcal.

Trening obwodowy jest bardzo intensywnym planem treningowym, a w ramach każdej sesji treningowej będziesz wykonywał pod okiem doświadczonego, wykwalifikowanego trenera co najmniej jedno ćwiczenie na wszystkie główne grupy mięśniowe. Początkowo może wydawać się, że jest on bardzo wymagający, ale tak naprawdę może z niego korzystać każda osoba oczekująca szybkich efektów ćwiczeń. Przekonaj się sam!

Power Body

W Twoim ciele jest moc! Udowodnimy Ci to w naszej siłowni, podczas zajęć prowadzonych przez wykwalifikowanych trenerów z pasją, pod nazwą „Power Body”. To zajęcia wzmacniające, przeznaczone dla wszystkich. Jeden trening trwa łącznie 50 minut, a w jego trakcie spalasz do 400 kcal.

Na czym polega Power Body?

„Power Body” to zajęcia statyczne, wytrzymałościowo-siłowe, podczas których do wykonywania kolejnych ćwiczeń wykorzystujemy specjalną sztangę. Dzięki odpowiednim ruchom pod okiem trenerów personalnych naszego klubu fitness, w niezwykle efektywny sposób będziesz kształtować swoją sylwetkę. Proponujemy pracę z obciążeniem ściśle dostosowanym do indywidualnych możliwości i kondycji ćwiczącego.

Ćwiczenia polecane są w szczególności dla osób, które: chcą rozbudować i wzmocnić sylwetkę, wysmuklić się, podkreślić muskulaturę.

Obciążenie na sztandze wykorzystywanej podczas treningu ćwiczący może regulować samodzielnie, zgodnie z możliwościami siłowymi i kondycją. Z czasem można podnosić coraz większe ciężary i rozwijać swoje mięśnie. Poczuj w sobie moc dzięki Total Fitness!

TRX

Zajęcia wzmacniające znane pod nazwą TRX to trening z wykorzystaniem specjalnych taśm w kształcie litery „Y”, posiadających uchwyty ułatwiające ich łapanie i trenowanie za ich pomocą.

Twórcą metody ćwiczeniowej TRX jest amerykański komandos Randy Hetrick, który chcąc zapewnić żołnierzom możliwość treningu, wpadł na pomysł stworzenia mobilnego urządzenia treningowego. Trening TRX pozwala na utrzymanie doskonałej formy w prowizorycznych warunkach. Urządzenie w postaci lin jest niewielkie, lekkie, a jednak daje możliwość wykonania kompleksowego treningu na wszystkie partie mięśniowe.

Na czym polega TRX?

Uczestnictwo w treningach TRX w naszej siłowni przynosi wiele pozytywnych efektów osobom ćwiczącym, takich jak: zbudowanie masy mięśniowej, wyrzeźbienie ciała, zwiększenie zwinności, utrata zbędnej tkanki tłuszczowej.

Wszystkie ćwiczenia wykonuje się za pomocą specjalnych pasów. W trakcie zajęć aktywujemy do pracy najważniejsze partie mięśniowe, bez sztucznego obciążenia, dlatego nie narażamy się na kontuzje stawów czy kręgosłupa. Zadbaj o formę jak prawdziwy żołnierz!

Stretching & Relax

Oczekujesz relaksu podczas pobytu na naszej siłowni? Nie chcesz zbyt przeciążać mięśni swojego ciała, ale chciałbyś zachować dobrą kondycję? Skorzystaj z naszej oferty zajęć mentalnych, a zobaczysz, że regularne treningi mogą być w pełni odprężające. W taki sposób będziesz ćwiczyć podczas zajęć Stretching & Relax.

Na czym polega Stretching & Relax?

Są to zajęcia obejmujące urozmaicony zestaw ćwiczeń rozluźniająco-rozciągających na wszystkie grupy mięśniowe. Atutem tej oferty jest też to, że zajęcia odbywają się przy relaksującej, nastrojowej muzyce.

Efektem regularnego uczestnictwa w treningach Stretching & Relax będzie: zwiększenie elastyczności różnych grup mięśniowych, relaks, zwiększenie gibkości ciała.

Stretching & Relax oferuje odprężenie na najwyższym poziomie. Nasi instruktorzy zadbają, aby każda osoba ćwicząca czuła się na tych zajęciach jak najbardziej komfortowo. Trwają one 50 minut i co ciekawe, nawet przy tak spokojnych ćwiczeniach, można sukcesywnie spalać zbędną tkankę tłuszczową – jednorazowo do 200 kcal. Jeśli szukasz odprężających i spokojnych ćwiczeń rozciągających – Stretching & Relax to coś dla Ciebie!

Pilates

Specyficzne zajęcia mentalne Pilates trwają w naszym klubie fitness 50 minut. W ich trakcie można spalić do 270 kcal. Obejmują zestawy ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, ściśle ukierunkowanych na mięśnie wewnętrzne, stabilizujące kręgosłup oraz poprawiające sylwetkę. Atutem treningu jest to, że odbywa się przy relaksacyjnej muzyce.

Na czym polega Pilates?

Celem Pilatesu jest: ujędrnienie ciała, wysmuklenie sylwetki, zwiększenie sprężystości ciała, utrata zbędnej tkanki tłuszczowej.

Pilates może ćwiczyć większość z nas, ponieważ to otwarty i przyjazny trening. Zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowani sportowcy w różnym wieku, będą dobrze czuli się podczas zajęć Pilates w naszym klubie fitness. To ćwiczenia przyjazne nawet tym osobom, które cierpią na różne zwyrodnienia i wady kręgosłupa. Ćwiczenia pozwalają na wzmocnienie mięśni pleców i odciążenie kręgosłupa. Można uznać takie treningi za element rehabilitacji dla sportowców po przebytych urazach. Pomogą wrócić do zdrowia, zmniejszyć napięcie i ukształtować znakomitą sprawność naszego ciała.

Wszystko po to, aby dbać o kondycję nawet podczas przerwy od profesjonalnego trenowania.

Pilates pomaga wracać do zdrowia. Nie tylko zmniejsza napięcie, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pomaga wracać do pełnej sprawności. O jego zdrowotnym działaniu świadczy też historia twórcy ćwiczeń. Joseph Pilates, zanim opracował program treningu, był chory między innymi na astmę i krzywicę. Dzięki ćwiczeniom przestał chorować, odzyskał zdrowe i sprawne ciało, a zajęcia zmotywowały go do trenowania innych sportów, np. narciarstwa czy nurkowania. Odkryj pozytywne efekty Pilatesu w naszej siłowni!