Blog – Aktualności – Total Fitness

Rolowanie mięśni i ciała – jak się rolować?

Rolowanie jest techniką automasażu, której celem jest przywrócenie elastyczności i pełnego zakresu ruchu. Dobrze przeprowadzona sesja rolowania zmniejsza lepkość tkanek, zwiększa ukrwienie odżywiając je, a to z kolei przyczynia się do lepszej efektywności i ekonomii wykonywanych ruchów. Roller to genialne narzędzie, które możemy wykorzystać, aby utrzymywać ciało w formie. Jak wykonać rolowanie rollerem? Czy warto wykonywać rolowanie mięśni przed treningiem czy lepiej po? Rozwiewamy wątpliwości!

Suplementacja na redukcji masy

Suplementacja to kwestia, która rodzi wiele pytań wśród osób zaczynających swoją przygodę z siłownią, fitnessem czy ogólnie pojętym wysiłkiem fizycznym. Warunkiem przeprowadzenia skutecznej redukcji tkanki tłuszczowej jest odpowiednia dieta oraz plan treningowy. Suplementacja stanowi natomiast jedynie ich uzupełnienie. Dziś na rynku dostępnych jest wiele produktów, mających na celu wspomaganie redukcji. Przedstawiamy listę tych, na które warto zwrócić uwagę. Suplementacja na redukcji masy powinna być przede wszystkim rozsądna! Poznaj więc nasze wskazówki.

Makroskładniki w diecie - sprawdź swoje zapotrzebowanie na makroskładniki

W naszej codziennej diecie wyróżniamy trzy bazowe makroskładniki, które znajdują się w żywności: białka, tłuszcze oraz węglowodany. W sytuacji, gdy nie dostarczymy ich odpowiedniej ilości wraz z pokarmem, nie będziemy w stanie funkcjonować prawidłowo. Makroskładniki są niezbędne do wzrostu i rozwoju naszego organizmu oraz pokrycia zapotrzebowania na energię. Sprawdź, jakie masz zapotrzebowanie na makroskładniki, jak je wyliczyć i dlaczego są tak istotne!

dowiedz się więcej

Administratorem Państwa danych osobowych jest Nordic Investment Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bohaterów Września 9, adres email ochronadanych@totalfitness.com.pl